Produkter for en tilpasset (109)

TOLL

TOLL

Implementering av vår ekspertise og kunnskap om tolloperasjoner og klassifisering av land og varer.
Skreddersydd verksted

Skreddersydd verksted

Skreddersydd opplæring i ledelse (produktivitet og stress) eller markedsføring/kommunikasjon
Event logistikkstyring

Event logistikkstyring

Lokal/Nasjonal flytting - Ingen tollformaliteter, kun veitransport

Lokal/Nasjonal flytting - Ingen tollformaliteter, kun veitransport

AGS har 40 års erfaring og ekspertise innen internasjonal koordinering og logistikk. Vi tilbyr en tilpasset og effektiv løsning på våre kunders behov. For flytting med vei, bruker vi Europa-kassen. Den er helt polstret og utstyrt med forsterkede festepunkter, noe som sikrer høy sikkerhet. Volumet er betydelig med 8 m3 transportable eiendeler. Her er noen fordeler med våre Europa-kasser: - Eiendelene lastes inn i kassene hjemme hos kunden - Gjentatte håndteringer av varene elimineres - Kassene er tilpasset transport på jernbane og vei
Fleksibilitet og Tilpasning

Fleksibilitet og Tilpasning

Vi forstår at hver kunde er unik. Derfor tilbyr vi fleksible og skreddersydde løsninger for å møte dine behov nøyaktig.
Skreddersydde språktjenester - Flerspråklig oversettelse

Skreddersydde språktjenester - Flerspråklig oversettelse

ALTO INTERNATIONAL tilbyr et bredt spekter av språktjenester og støtter deg i alle områder som berører din kommunikasjon på fremmedspråk. Takket være et ekspertteam hjelper ALTO INTERNATIONAL deg med å overvinne utfordringene knyttet til språklige barrierer, enten det gjelder oversettelsesprosjekter, tolkning eller innholdsforvaltning på fremmedspråk, uansett hvilket språk det måtte være. ALTO INTERNATIONAL er den foretrukne partneren for språktjenester for mange franske og internasjonale selskaper.
AI-tjenester: Opplæring, Rådgivning og Integrasjon - Skreddersydd Opplæring (ISO Modul MBA), Rådgivning og Integrasjon

AI-tjenester: Opplæring, Rådgivning og Integrasjon - Skreddersydd Opplæring (ISO Modul MBA), Rådgivning og Integrasjon

Opplæring: Vi tilbyr opplæring basert på modenheten til hver bedrift og hvert individ. Kompetanseheving innen AI (MBA-modul) Tilpasset for hver type bedrift: I henhold til aktivitet, Størrelse, Spesialitet ... Opplæring som direkte berører praktiske tilfeller: AI GEN, Maskinlæring Rådgivning om implementering av AI POC Integrering i bedriften, med hensyn til bruksaspekter, sikkerhet, datakvalitet, ROI og annet Skreddersydd AI-opplæring: 1 til 5 dager AI-rådgivning: I henhold til bedrifts tilfelle AI-integrering: Alle typer yrker
Skreddersydde API-løsninger - Faktureringsarbeidsflyt

Skreddersydde API-løsninger - Faktureringsarbeidsflyt

Vårt varierte API-sortiment dekker hvert behov og nivå av integrasjon for kundene. Eksempler på bruk: - Grunnleggende operasjoner: Datatransformasjon, fakturavalidering, automatisert kommunikasjon. - Fullstendige prosesser: Fakturautstedelsesarbeidsflyt som inkluderer datatransformasjon, validering og kommunikasjon.
Skreddersydde profesjonelle ovner - Matlaging - Snacks

Skreddersydde profesjonelle ovner - Matlaging - Snacks

(Skreddersydd) FRAMACO SERVICES designer og realiserer profesjonelle kjøkken «skreddersydd», enten ved nybygg, i nært samarbeid med arkitekter og tekniske rådgivningskontorer, eller ved tilpasning i eksisterende lokaler ved å tilpasse utstyret og hovedsakelig komfyren til kravene på hvert enkelt sted...
Skreddersydd layout og garderobe

Skreddersydd layout og garderobe

For å imøtekomme forespørslene deres på best mulig måte, tilbyr vi skreddersydde løsninger for alle typer innredning. Enten det gjelder et fullt utstyrt kjøkken eller et garderobe, vil vi tilpasse oss deres ønsker, alltid med bruk av kvalitetsmaterialer. Prosjektet deres for innredning er først og fremst et personlig prosjekt. Vi gjør alt vi kan for at garderoben eller møblene deres skal være tilpasset deres behov, men også til deres interiør. Vår målsetting er å garantere en skreddersydd innredningsløsning av høy kvalitet. For dette omgir vi oss med pålitelige og anerkjente partnere for å tilby dere de beste løsningene. For gjennomføringen av innredningen bruker vi flere tresorter som vi definerer sammen under et møte.
Skreddersydd arrangementorganisering

Skreddersydd arrangementorganisering

Ønsker du at vårt byrå skal hjelpe deg med å organisere et arrangement du har drømt om lenge (et teambuilding, en gallamiddag, en avskjedsfest, en pensjonering, et jubileum for selskapet, en julefest…), er vi her for å lytte. Your'Event AGENCY hjelper deg med skreddersydd organisering av ditt arrangement. Del prosjektet ditt med oss, så skal vi få liv i ideene dine.
Skreddersydd engelsktrening - Tilpassede engelskkurs

Skreddersydd engelsktrening - Tilpassede engelskkurs

I denne skreddersydde engelskkursopplæringen legges det særlig vekt på dine behov, mangler og profesjonelle og/eller personlige mål. Kontakt vår pedagogiske leder for å tilpasse din opplæringsreise. Ingen forhåndskrav er nødvendig. Revisjon: En muntlig vurdering utført av våre erfarne instruktører, vil gjøre det mulig for oss å etablere en presis profil av ditt nivå og foreslå en opplæringsplan som er perfekt tilpasset dine behov.
Reklame- og dekorasjonsfilm - TILPASS STØTTENE TIL DITT BILDE: KOMMUNIKASJON, ARRANGEMENTER...

Reklame- og dekorasjonsfilm - TILPASS STØTTENE TIL DITT BILDE: KOMMUNIKASJON, ARRANGEMENTER...

EGENSKAPER - Teatralsk og personliggjør dine rom og kjøretøy - Kreativ frihet: svært stort format, montering "utenfor rammen", utskjæring… - Digitaltrykk i svært høy oppløsning; gjennomsiktig, opak, trykt… - Ideell for enhver kommunikasjonsstrategi: reklame, identitetsmerking, arrangement, skilting… FORDELER - Tilpassbar til alle innendørs eller utendørs overflater, flate eller buede (glass, tre, stål, plexi, vegg…) - Intervensjon på stedet uten driftsavbrudd - Kan kombineres med beskyttende og renoverende løsninger - Ingen spesifikk vedlikehold; produkt klassifisert for brann og røyk
Tilpasset Programvareutvikler - En Unik Programvare!

Tilpasset Programvareutvikler - En Unik Programvare!

En utvikler av tilpasset programvare, også kjent som en utvikler av skreddersydd programvare, er en profesjonell som spesialiserer seg på design, utvikling, implementering og vedlikehold av programvare som er spesifikt tilpasset behovene til en kunde eller en organisasjon. Her er en oversikt over vanlige oppgaver og ansvar for en utvikler av tilpasset programvare: Analyse av Behov - Design av Programvare - Front-End og Back-End Utvikling - Valg av Teknologier - Tilpasning og Integrasjon - Testing og Feilsøking - Optimalisering av Ytelse - Dokumentasjon - Opplæring av Brukere - Løpende Vedlikehold - Sikkerhet - Samarbeid med Kunder - Prosjektledelse. Kort sagt, rollen til utvikleren av tilpasset programvare er å skape skreddersydde programvareløsninger. Dette innebærer avanserte tekniske ferdigheter og evnen til å lage robuste og skalerbare programvareløsninger.
Tollagerlagring

Tollagerlagring

Vi tar også hånd om lagring i et tollager. Det kan være nyttig å lagre varene dine i en kort periode i et tollager hvis du midlertidig trenger ekstra likviditet. For tollager må du faktisk ikke betale importavgifter. Du betaler dem først når varene dine blir tatt hånd om for transport. Ønsker du å lagre varene dine midlertidig i et tollager? Vi kan ta oss av det. Vi har all kompetanse som trengs for å importere varene dine og lagre dem.
nettsted opprettelse - tilpasset nettsted

nettsted opprettelse - tilpasset nettsted

Hei, jeg lager ditt tilpassede nettsted i CMS med enkel vedlikehold og et design som representerer bedriften din. Ikke nøl med å kontakte meg på contact@sdesign.re eller 0754599827.
Skreddersydd E-handel Logistikk - Logistikk for E-handelsforhandlere

Skreddersydd E-handel Logistikk - Logistikk for E-handelsforhandlere

Med SoEasyLog blir det enkelt å administrere din e-handel! I flere år har vi tilbudt deg de beste tjenestene for å hjelpe deg med å utvikle virksomheten din.
Skreddersydd telt

Skreddersydd telt

Teltet på mål er tilpasset alle typer utendørs arrangementer. Det passer for spesielle begivenheter som bryllup, messer, forlovelser, dåp, bursdager, vennelag, men også for profesjonelle arrangementer som seminarer, møter, firmafester, osv. Fordelen med å leie et telt på mål er at det finnes i mange dimensjoner som passer perfekt til dine behov (24m², 50m², 250m²). Det gir mulighet for flere former for oppsett, og mange dekorasjonsideer. Takket være denne fleksibiliteten er det mulig å tilpasse det. Ditt tilbud innen 24 timer Vi sender deg et skreddersydd tilbud innen 24 timer etter mottak av din detaljerte forespørsel (type arrangement, antall gjester, type terreng, osv.).
Skreddersydd sikkerhetsdør - Låsesmed Skreddersydd sikkerhetsdør

Skreddersydd sikkerhetsdør - Låsesmed Skreddersydd sikkerhetsdør

Entrédøren er den første forsvarslinjen for hjemmet ditt. Hvis du ønsker å styrke sikkerheten i hjemmet ditt, er en skreddersydd sikkerhetsdør et alternativ å vurdere seriøst. Hos Serrurier du Coin spesialiserer vi oss på design og installasjon av skreddersydde sikkerhetsdører, som gir maksimal beskyttelse for hjemmet ditt. Hvorfor velge en skreddersydd sikkerhetsdør? En skreddersydd sikkerhetsdør er spesielt designet for å møte dine unike sikkerhetsbehov. Den er laget med materialer av høy kvalitet og er bygget etter de strengeste standardene for å gi maksimal beskyttelse mot innbrudd. En skreddersydd sikkerhetsdør tilbyr også en personlig estetikk for å passe perfekt til hjemmet ditt. Med et bredt utvalg av stiler, farger og finish kan du finne en dør som harmonerer med arkitekturen og innredningen i ditt hjem.
Tilpassbar adventskalender

Tilpassbar adventskalender

Tilpassede adventskalendere 25 Dager Før Promotering kalendere for din bedrift Original støtte for kommunikasjonen til selskapet ditt før et spesifikt arrangement eller jul Format: A3 (29,7 x 42,0 cm)
Dør-til-dør transport

Dør-til-dør transport

Transporttjeneste med direkte levering til kunden.
Eksklusiv og skreddersydd transporttjeneste

Eksklusiv og skreddersydd transporttjeneste

Transport- og leveringsselskap for pakker og varer
Tilpasning av tekstiler og gjenstander - Street Art

Tilpasning av tekstiler og gjenstander - Street Art

Med en ung maler, illustratør, grafisk designer og lovende talent, tilbyr GRAF IT 4 U å bruke STREET ART til å tilpasse for alle og på alle eksisterende medier.
Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)

Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)

Optimaliser din administrative håndtering med vår eksterne Tele-sekretærtjeneste. Fra Madagaskar tilbyr vi skreddersydd støtte: e-posthåndtering, avtaleinngåelse, telefonmottak og mye mer. Dra nytte av en profesjonell og responsiv virtuell assistent, som kan tilpasse seg varierte krav. Vi sikrer kontinuerlig kompetanseheving av våre team for en uovertruffen kvalitet på tjenesten. Dra nytte av førsteklasses administrativ assistanse til en svært konkurransedyktig pris.
Eksepsjonell Kundeservice Til Din Tjeneste

Eksepsjonell Kundeservice Til Din Tjeneste

Hos Nomel Transports forplikter vi oss til å tilby mer enn bare en enkel transporttjeneste. Vår misjon er å gi deg en uovertruffen reiseopplevelse, ledsaget av en eksepsjonell kundeservice. Vi forstår at hver kunde er unik, og vi streber etter å imøtekomme dine behov med profesjonalitet, høflighet og effektivitet. En Dedikert og Responsiv Kundeservice Vi legger stor vekt på å være tilgjengelige for deg og svare på alle dine spørsmål og bekymringer. Enten det gjelder en forespørsel om tilbud, en reservasjon eller tilleggsinformasjon, er vårt kundeserviceteam tilgjengelig for å hjelpe deg. Vi forplikter oss til å svare raskt på dine henvendelser, og sikrer dermed en smidig og effektiv kommunikasjon. Personlig Assistanse Hos Nomel Transports får hver kunde personlig oppmerksomhet. Vi tar oss tid til å forstå dine spesifikke behov for å tilby skreddersydde løsninger.
Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Tjenesten for Integrert Håndtering av Forespørsel og Hendelser (SGIDI) sentraliserer håndteringen av forespørsel og hendelser fra brukerne, og sikrer en rask og effektiv respons. Strukturert i tre nivåer av støtte, håndterer den enkle problemer på nivå 1, mer komplekse saker på nivå 2, og kritiske hendelser på nivå 3. Prosessen inkluderer innsendelse, klassifisering, tildeling, oppfølging, løsning og avslutning av billetter, med regelmessig kommunikasjon med brukerne. Verktøyene som brukes inkluderer billettstyringssystemer, kunnskapsbaser, kommunikasjonsplattformer og overvåkningssystemer. Ytelsen måles ved hjelp av indikatorer som responstid og løsningstid, samt brukertilfredshet. SGIDI forbedrer effektiviteten, reduserer avbrudd og sikrer full åpenhet og sporbarhet, og spiller dermed en avgjørende rolle i effektiv håndtering av organisasjonens informasjonsteknologi.
Kundeanskaffelsesstrategi - Strategi og Salgsytelse

Kundeanskaffelsesstrategi - Strategi og Salgsytelse

Vi hjelper deg med å utvikle en effektiv strategi for å tiltrekke nye kunder. Dette kan inkludere identifisering av ditt målmarked, utarbeidelse av et differensiert verdiforslag, oppsett av målrettede markedsføringskampanjer, osv.
Administrative Outsourcing-tjenester

Administrative Outsourcing-tjenester

Velkommen til Paylight, Forenkle, digitalisere og sikre. Hos PAYLIGHT forstår vi at effektiv håndtering av menneskelige ressurser er grunnpilaren i enhver vellykket virksomhet. Derfor tilbyr vi et utvalg av tjenester designet for å møte dine spesifikke behov og fremme en harmonisk vekst. 30 års erfaring - Skreddersydde løsninger. Hver bedrift er unik, derfor tilbyr vi skreddersydde løsninger tilpasset dine spesifikke behov. Med flere tiår med erfaring innen lønn og menneskelige ressurser, er PAYLIGHT synonymt med ekspertise. Avansert teknologi. Vi bruker den nyeste teknologien for å gjøre HR-prosessene dine mer effektive og sikre. Støtte og veiledning. Hos PAYLIGHT er du aldri alene. Vårt team av eksperter er alltid der for å veilede, rådgive og støtte deg.
Oppvarmingsreparasjonstjeneste Frisquet Boinville-le-Gaillard (78660) - Yvelines (78)

Oppvarmingsreparasjonstjeneste Frisquet Boinville-le-Gaillard (78660) - Yvelines (78)

Du kommer hjem fra jobb en vinterkveld til leiligheten din i Boinville-le-Gaillard (78660), og der er det en dårlig overraskelse: det er fryktelig kaldt, og det er umulig å få varmen i gang igjen! En eneste mulig årsak: varmesystemet ditt har gått i stykker. I dette tilfellet er det kun én løsning som gjelder, nemlig å kontakte en profesjonell rørlegger for å dra nytte av hans ekspertise. Forsøk ikke å fikse kjelen selv, da kan du risikere å gjøre ting verre eller, enda verre, skade deg selv. Kontakt heller våre profesjonelle rørleggerteam på 06 44 60 31 00 og forklar dem situasjonen. Innen kort tid vil våre håndverkere være på plass for å reparere kjelen din. Vi er ikke bare effektive innen oppvarming, men også i alle rørleggertjenester: vannlekkasjer, tette installasjoner, dårlig avløp... Takket være vår erfaring og ekspertise, er vi
Datahub

Datahub

Data Hub fra Wishibam forvandler alle dataene dine til muligheter. Maksimer effektiviteten av din omnichannel-strategi med en komplett datastyringsløsning som kobler sammen og forener data fra alle distribusjonskanalene dine, noe som muliggjør en integrert analyse av både fysiske og digitale salg, samt en fullstendig avstemming av Kunde Data. Administrer alle dataene dine på ett sted, hvor vårt system tar inn, bearbeider og formidler informasjon på en forståelig og sanntids måte for optimal beslutningstaking. Med Data Hub kan du utnytte ytelsen din for bedre å forstå og forutsi kjøpsatferden til kundene dine, og tilby en ultra-personalisert, emosjonell og omnichannel handleopplevelse, skalerbar til alle kontaktpunktene dine.